برگزاری جشن تولد خاص

خیلی از ما ها احتمالا تولد های بسیاری گرفته ایم که اکثرا همه آنها تکراری بوده است، اما جشن تولد برای همسر یا یک عشق مطمئنا باید متفاوت باشد اولین چیزی که میتواند متفاوت بودن را آشکار کند، این است که شما به عنوان کسی که آن شخص را دوست دارید حتما از مدت ها قبل به تولدش فکر کرده بوده باشید و خودتان را برای برگزاری جشنی عالی و باشکوه آماده کرده باشید.

مطمئنا هر چه قدر زمان های زیادتری بگذارید جشن تولد خاص تری هم خواهید گرفت ما اینجا به شما چند تا ایده خوب برای جشن تولد را معرفی می کنیم شما میتوانید برای دیدن ایده های تولد بر روی ایده های خاص تولد کلیک کنید

ایده بادکنک های هلیومی جشن تولد

بادکنک هلیومی جز اصلی جشن تولد و تم تولد میباشد که جایگاه ویژه ای در ذهن ما به عنوان نماد شادی و سرگرمی دارد. استفاده بادکنک هلیومی بیش تر درمحل های برگزاری جشن تولد، بادکنک آرایی سقف، بادکنک آرایی جشن تولد کودک، بادکنک آرایی تمسورپرایز، سالگرد ازدواج، افتتاحیه فروشگاه استفاده می شود.

یک دسته بادکنک هلیومی با ست نگی جشن شما میتواند نمای خاصی را به جشن شما ببخشد،همچین دیزاین آنها در کنار میز بار یا کنار ورودی درب محل جشن نمای خاصی را به لوکیشن و محیط برگزاری جشن تولد شما میبخشد.

بادکنک آرایی استند عدد تولد

یکی از نکات قابل توجه که در تزئینات مربوط به بادکنک آرایی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، انتخاب بادکنک مناسب و شیوه تزئین بادکنک‌ها هست.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، استفاده از بادکنک جشن تولد برای تمامی سنین و جنسیت‌ها لازم است؛ اما این مطلب به هیچ عنوان به معنی یکسان بودن تزئینات بادکنک تولد نخواهد بود.

یکی از ساده‌ترین و در عین حال جالب‌ترین تزئینات بادکنک تولد برای کودکان، استند عدد سن آنها هست. شما میتوانید با استفاده از چند بادکنک و عدد سن فرزند خود یک دیزاین فوق العاده برای جشن تولد خود فراهم سازید

در ادامه نمونه کارهایی که مربوط به سورپرایز همسر است را برای شما به نمایش میگذاریم

شمع آرایی و تزیینات گل خشک جشن تولد

برای ایجاد دکوراسیونی رمانتیک می توانید از ترکیب گل رز و شمع استفاده کنید، مثلا گلبرگ های گل را به شکل قلب و یا هر طرحی که می پسندید بر روی میز طراحی کنید و با شمع اطراف آن را تزیین کنید، 

ایده های زیبا و جذاب زیادی برای تزیین و چیدمان میز تولد رمانتیک وجود دارد، شمع و گل از جمله تزیینات زیبا و عاشقانه هستند که استفاده از آنها در دکوراسیون جشن های مختلف تصویر رویایی و منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد،

ریسه بادکنک آرایی

برای زیبا سازی محیط جشن خود میتوانید با استفاده از تم رنگی جشن خود یک دیزاین زیبا و کار آمد در زمان خیلی کم برای جشن خود اماده کنید، شما با بادکردن چنیدن بادکنک و متصل کردن آنها به هم میتوانید یک ریسه خیل زیبا درست کنید.

به سادگی با بهره گیری از پایه نصب چسبی و نخ نامرئی، بادکنک آرایی را در محل مورد نظر نصب نمایید. شما میتوانید با استفاده از وسایل نصب که بادکنک آرایی، آن را به سقف، دیوار، پرده یا هر مکان دیگری نصب کنید. به همین سادگی !!! 

خرید آنلاین انواع لوازم مهمانیوسایل تم تولد

تدارک دیدن مهمانی کاری وقت‌گیر است و گاهی نیاز است برای خرید ابزار مهمانی چندین و چند بار به خرید بروید.سایت های زیادی انواع لوازم مهمانی را عرضه کرده اند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت ها انواع و اقسام لوازم مهمانی را با قیمت‌هایشان ببینید و بهترین‌ها را برای خودتان سفارش دهید و در کمترین زمان در خانه تحویل بگیرید.

جشن تولد
جشن سورپرایز