تم تولد مردانه

انتخاب تم تولد مردانه شیک و لاکچری یکی از بزرگترین معضلاتی است که اکثر خانم ها برای انتخاب تم تولد مردانه با آن رو به رو هستند.تم تولد مردانه مشکی و طلایی یکی از محبوب ترین تم تولد مردانه است که بین بانوان پرطرفدار است .که معمولا برای اکثر تم تولد آقایان از این طیف رنگی استفاده میشود. اما در کنار این تم تولد مردانه رنگبندی های دیگری هم است که میتوانید در دیزاین ها و بادکنک آرایی تم تولد مردانه از آنها استفاده کنید . در این مقاله ما قصد داریم  مدل های بسیار زیادی از تم تولد مردانه را در سایت اسکای بالون به شما معرفی کنیم.

تم مشکی و طلایی در تم تولد مردانه

آرایی جشن تولد در اصفهان 5
10 مدل تم تولد مردانه جدید 1402

 

اولین تصویر مربوط به یک تم تولد مردانه کاملا شیک و لاکچری است. این مدل برای خانم های علاقمند به تم تولد مردانه ساده بسیار مناسب خواهند بود. قیمت این تم در شهریور 1402 بین 2 الی 3 میلیون تومان است. رنگ این تم تولد مردانه مشکی و طلایی است که  نشان‌ دهنده ثروت و شهرت در مکانی است که از آن تم تولد استفاده می‌شود. از آنجایی که این رنگ در تم تولد مردانه بسیار جلب توجه می‌کند، استفاده زیاد از آن در تم تولد مردانه سیستم عصبی را بیش از حد تحریک خواهد کرد و می‌تواند باعث جلب توجه بسیار شدید شود.

 

IMG 20200718 144939 224

تصویر دوم نمونه کار تم تولد مردانه با بادکنک های هلیومی است که میتوانید در مسیر حرکت این تم تولد یا راه و منزل تون پیاده سازی کنید.و تم تولد مردانه بسیار زیبا و شیکی را داشته باشید.10 مدل تم تولد مردانه جدید 1402

2 نمونه رنگ مشکی و بنفش در تم تولد مردانه

image 2 compressed
IMG 20200425 020420 392

تصویر سوم نمونه تم تولد مردانه است که با ترکیب رنگ مشکی و بنفش توانسته حس قدرت را به جشن آقا القا کند. 

مشکی و بنفش در تم تولد مردانه یک رنگ سلطنتی است. معنای رنگ بنفش با قدرت، اشرافی‌گری، تجمل، خرد و معنویت ارتباطی مستقیم دارد. حس تجمل و قدرت در رنگ مشکی و بنفش تم تولد مردانه به دلیل وجود رنگ قرمز در آن است. آبی احساس آرامش و ثبات را ایجاد می‌کند و در ترکیب با رنگ قرمز حس خرد را منتقل می‌کند و این دو یک ترکیب بسیار زیبایی در تم تولد مردانه نمایان میکنند..

 

تم تولد مردانه با رنگ سفید و زرشکی

skyballoon decor18

رنگ زرشکی با ترکیب رنگ های مختلفی ست می‌شود. از جمله این رنگ ها، رنگ سفید و طلایی است .همچینین با رنگ سبز ارتشی و یا زرشکی و قهوه‌ای هم خیلی زیبا و عالی میشود. یکی از گزینه های احتمالی در هنگام انتخاب تم تولد مردانه ، استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و مشکی است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری را برای ایده این تم تولد مردانه بیان کنیم می‌توان گفت بهتر است این تم یکی از خاص ترین و باوقار ترین تم های مردانه به حساب می آید.

مشکی و نقره ای تم تولد مردانه

InShot ۲۰۲۲۱۲۱۰ ۱۲۰۷۰۷۱۳۹
IMG ۲۰۲۱۱۲۱۶ ۲۲۳۲۰۴

نقره ای: یک رنگ مثبت و خوشایند است که بیانگر اندیشه، ایده نو، خلاقیت، هوشمندی و تفکر عمیق است.به طور کلی، رنگ نقره ای نمادی از هوش، دانش، فن آوری، ذکاوت و ثروت آینده نگری و بلوغ است. این رنگ دارای جلای متالیک است و بسیار زیاد به چشم می آید. رنگ نقره ای در دو طیف نقره ای تیره و نقره ای روشن وجود دارد که هر کدام نمادهای مختلفی دارند.اگر به دکور های ساده و شیک علاقه دارید این دکور برای مراسم جشن سورپرایز شما مناسب خواهد بود. تهیه شده از دو رنگ نقره ای و آبی کاربنی ک در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود اورده است

cover 270194564 470780307896160 4822111754536824734 n

سبز و طلایی در تم تولد مردانه

skyballlon bozorgsal4

در این صفحه نمونه هایی از تم تولد مردانه و نمونه های دیگری از بادکنک آرایی جشن سورپرایز تولد برای شما تدارک دیده ایم که میتوانید مشاهده کنید.