چک لیست لوازم جشن تولد

از مطالب نوشته شده میتوانید در راستای ارتقای ایتم های جشن خود به کارببرید.

برای هماهنگی با کلیه کسانی که قرار است کمکی به شما کنند در جشن تولد باید از قبل لیست خواسته های خود را یاداشت نموده با آنها هماهنک کنید تا بدون داشتن استرس و نگرانی بتوانید جشن خاطره انگیزی را برای خود و میهمانان خود رقم بزنید .

مطالب چک لیست لوازم جشن تولد

 

همانطور که می دانید برگزاری یک جشن تولد کامل نیازمند هماهنگی بین دست اندر کاران آن جشن است ، به همین بابت داشتن یک چک لیست لوازم جشن تولد از وسایل ، خوراکی ها ، تجهیزات پذیرایی ، و…. میتواند به نوبه خود کمک شایانی به جشن شما کند ، در سایت اسکای بالون ما سعی کرده ایم که در قالب چک لیست هایی کلیه مطالبی که احتیاج به جمع اوری و هماهنگی آنها دارید را برای شما دسته بندی کرده و در قالب فایل های pdf  دراختیارتا بگذاریم.

چک لیست تجهیزات پذیرایی

 

 تجهیزات جشن تولد نشان دهنده سلیقه و میزان تجربه کاری شما می باشد. با استفاده از تجهیزات مدرن و بروز می توانید مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید. لیست تجهیزات پذیرایی جشن تولد عبارتند از:

 

میز و صندلی

 

میز شام

دیجی

سیستم صوت

نور محیط

استند ورودی

پروژکتور

میکروفون

 

میز پذیرایی

 

جایگاه متولده

 

دکور جشن تولد

 

استیج رقص

 

تلویزیون داحل سالن

 

نورپردازی سالن جشن تولد یا فضای باز بیرونی

 

پرده و تزئینات محل جشن تولد

 

ظروف میوه و شیرینی

 

 تجهیزات جانبی

چیدمان تجهیزات سالن پذیرایی جشن تولد

در متن بالا به چند نمونه از تجهیزات جشن تولد که جزء اصلی ترین ها می باشند اشاره کردیم اما باید بدانید که تنها تهیه این تجهیزات جشن تولد کفایت نمی کند بلکه نحوه چیدمان و طراحی آن ها نیز بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. مثلا برای میز پذیرایی از میهمان ها باید ظروف را به گونه ای روی میز قرار دهید که به راحتی در دسترس میهمان ها بوده و اذیت برای دیگران به وجود نیاورد در ضمن برای می توانید از بادکنک های هلیومی در کنار میز استفاده کنی. برای اینکه بتوانید طراحی زیباتری را انجام دهید 

چک لیست لوازم جشن تولد

مقالات مرتبط با چک لیست لوازم جشن تولد

ما برای سهولت شما در چک کردن لیست برنامه جشن خود چک لیست تجهیزات جشن تولد را طراحی نموده‌ایم، پیشنهاد من این‌است که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله 7 نکته مهم قبل از برگزاری مراسم تولد را در قسمت مقالات آموزشی مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.