بادکنک هلیومی

بادکنک هلیومی از اساسی ترین اجزای یک تولد محسوب می‌ شود. با شنیدن اسم بادکنک هلیومی ذهن اکثر ما به سراغ یک دسته بادکنک هلیومی گازی می‌ رود که قدیم در همه جشن تولد ‌ها بود. بادکنک هلیومی ساده ارزان ‌تر و به صرفه تر از خرید یک بادکنک هلیومی رنگ کرومی است. البته که خرید یک بادکنک هلیومی کروم یا ساده سلیقه ای است و هر کسی با توجه به فضای مکان جشن خود انتخاب می‌ کند. اما با آگاهی از مدل ها و طرح های مختلف بادکنک هلیومی و انتخاب‌ هایی که می ‌توانید داشته باشید، قطعا راحت ‌تر و سریع ‌تر خرید بادکنک هلیومی جشن خود را به ثمر خواهید رساند. فروشگاه اینترتی اسکای بالون علاوه بر فروش انواع بادکنک های هلیومی و ….بهترین مرجع راهنمای خرید لوازم جشن تولد محسوب می‌ شود.

انواع بادکنک هلیومی در اصفهان

انواع بادکنک هلیومی بر اساس دو عامل تقسیم می‌ شوند: نوع رنگ و مدل. بادکنک هلیومی در بازار از نظر نوع مصرف به 2 دسته ساده و کروم تقسیم می ‌شوند.
 
بادکنک هلیومی : خیلی از فروشند های تازه ‌کار و دیزاینرهای معروف برای دکور جشن تولد بادکنک هلیومی را ترجیح می ‌دهند؛ چرا که امکان تنظیم در فضای مختلف خانه یا باغ  که با بادکنک هلیومی زیبا میشود را دارد ، خیلی راحت تر  از هر دیزاین بادکک ارایی دیگری است. شما می‌ توانید تعداد بادکنک هلیومی را در جهات مختلف تنظیم کنید و چون می ‌توانید در مسیر و کنار دکور بگذارید، رسیدن به دیزاین سریع و اتمام کار راحت‌ تر است.
 
 

بادکنک هلیومی بوبو بالون یا بادکنک شفاف

 

بادکنک هلیومی بوبو بالون: بادکنک هلیومی بوبو بالون بین خانم ها بسیار پرطرفدار است چرا که بسیار زیبا هستند .. بادکنک هلیومی بوبو بالون مانند بادکنک هلیومی های معمولی دارای انواع طرح و رنگبندی مختلف هستند و شما می ‌توانید با توجه به نیازتان مدل مورد نظر خود را سفارش دهید.

راهنمای خرید بادکنک هلیومی

اگر محدودیت بودجه دارید و علاقه به دیزاین شلوغ ندارید، می ‌توانید از چندین بادکنک هلیومی ساده و چنیدن بسته گل خشک و شمع  بخرید. قیمت چند عدد بادکنک هلیومی ارزان ‌تر از یک بادکنک هلیومی سایز بزرگ است و غالبا در تمام رنگبندی های مختلف در بازار وجود دارد. بادکنک هلیومی سایز بزرگ نیز ظاهری شبیه به بادکنک هلیومی معمولی دارد، با این تفاوت که در سایز و جابجایی با بادکنک هلیومی معمولی تفاوت دارند. بادکنک هلیومی ساده ارزان ‌تر از مدل‌ های بادکنک هلیومی  بزرگ است و از نظر تعداد و حجم دهندگی به فضا جلوه جذاب ‌تری نسبت به بادکنک هلیومی بزرگ در محل جشن دارد و می ‌توان از فضای مختلف نیز  برای عکاسی استفاده کرد.


بودجه خرید بادکنک هلیومی 

اما اگر بودجه بیشتری برای بادکنک هلیومی دارید، یک دسته بادکنک هلیومی عالی می ‌تواند جلوه‌ خاصی به جشن شما بدهد. همچنین می ‌توانید نگاهی به دسته بادکنک هلیومی بادکن کآرایی اسکای بالون اصفهان بیاندازید. قیمت بادکنک هلیومی معمولی و سایز بزرگ در مارک ‌های ایرانی و چینی تفاوت زیادی با هم ندارند. دسته بادکنک هلیومی کروم ظاهر بسیار جذابی دارند و وجودشان در جشن های تولد خاص  تکمیل کننده دیزاین شما میباشد. بادکنک هلیومی در سبک دیزاین بادکنک ارایی امروزی نقش پر رنگی دارد و جشن تولد گرفتن را برای خیلی از افراد راحت‌ کرده‌ است.


خرید بهترین مارک بادکنک هلیومی

این روزها برندهای ایرانی مانند مدل ‌های خارجی خود کیفیت بسیار بالایی را عرضه می‌ کنند که این امکانات در برابر قیمت آن‌ ها بسیار به صرفه است. رنگ هایی همچون رنگ های کروم جزو زیبا ترین بادکنک هلیومی  هستند که در کنار بوبوبالون های شفاف در فروشگاه اینترنتی اسکای بالون اصفهان جهت فروش اینترنتی عرضه می‌ شوند

جهت دیدن نمونه کارهای ویدیویی اینجا کلیک کنید . جهت بازدید از پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید

ماندگاری بادکنک هلیومی

 ماندگاری بادکنک هلیومی بستگی به چند عامل دارد که مهم ترین آنها اصل بودن گاز هلیوم است، که ما در مقاله ای اصلی بودن گاز هلیومی را کامل شرح داده ایم .
جهت خرید بادکنک هلیومی با ماندگاری بالا میتوانید از طریق لینک ارتباط با ما درتماس باشید
بادکنک هلیومی