چک لیست ساخت دکور بادکنک آرایی

طراحی و ساخت دکور بادکنک آرایی کاری است که همه افراد با حداقل اطلاعات و امکانات میتوانند انجام دهند. اما طراحی یک دکور کامل، بهینه و کارآمد کار هر کسی نیست.

شاید بتوان گفت ساخت دکور بادکنک آرایی اختصاصی برای یک دیزاینر و بادکنک آرا مثل یک معدن طلا است ! چرا که:

 1-هیچ دیزاینر دیگری همه قابلیت های دکور اختصاصی شما را یکجا ندارد.

 2- برای ساخت دکور بادکنک آرایی حداقل نیاز به چندین هفته یا چند ماه وقت لازم دارد.

برای این که یک دکور تمام عیار داشته باشیم باید بسیاری از پارامترهای فنی، ظاهری و البته اصول ساخت یک دکور بادکنک آریی را باید در طراحی ها – خصوصا دکور های کودک  – مورد توجه قرار گیرند.

با استفاده از یک چک لیست ساخت دکور بادکنک آرایی میتوانید مطمئن شوید که چیزی را از قلم نیانداخته اید و همه موارد حیاتی و مهم را در این پروژه انجام داده اید.

هزینه ساخت دکور بادکنک آرایی چقدر است؟

 

زمانی که میخواهیم ساخت دکور بادکنک آرایی را شروع کنیم و اتود اولیه آن را انجام دهیم ، باید موارد مختلفی را بررسی کنیم.

 

همچنین در زمان ساخت دکور بادکنک آرایی باید به مواردی همچون قاب اجرا شدن و تناسب بندی آن با محیط فضای داخلی ساختمان های ایرانی هم رعایت کنید تا مطمئن شوید طراحی دکور را به درستی انجام داده اید و چیزی از قلم نیافتاده است.

چرا؟

چونکه هزینه ساخت دکور بادکنک آرایی حدودا بین 2 الی 5 میلیون دکور های ساده 

 و 5 الی 10 میلیون دکور های حرفه ای

و 10 الی 30 میلیون دکور های اختصاصی و خاص است.

حال شما زمانیکه میخواهید دکوری را بسازید باید به فکر دیزاین های جانبی باشید که بتوانید در فضای ساختمان های مسکونی قابل اجرا باشد و هم با اضافه کردن متریال بیشتر قابلیت اجرا در فضا های بیرونی را دارا باشد.

 

وجود این موارد برای ساخت و بهینه سازی متریال و هزینه های اولیه ساخت دکور بادکنک آرایی بسیار مهم است.

 

این چک لیست را در قالب 13 قدم برایتان شرح میدهیم که باید به ترتیب این قدم ها را بردارید و هر مورد را به دقت بررسی کنید.

چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد​

چیدمان و طراحی جذاب ساخت دکور بادکنک آرایی

 

هیچ چیز به اندازه یک نمای بصری و چیدمان جذاب مادران و پدارنی که برای بچه خود جشن گرفته اند تا شادی آن را ببینند را جذب نمی کند. هر دکوری باید با طراحی سن و تم جشن تولد هماهنگی و از خوش ساختی و تمیزی بالایی بهرمند باشد که به راحتی قابل مذاکره و چانه زدن نباشد، تا بینندگان شما را جذب کند و توجه را به محتوا یا محصول شما خیره و در ذهن هک کند.

داشتن یک چیدمان و طراحی جذاب می تواند به مخاطبان شما تجربه کاربری مثبتی بدهد و تاثیر مثبتی بر تصویر شرکت شما بگذارد. اگر یک بادکنک آرا حرفه ای و عالی میخواهید شوید و برای تان مسایل اینچنینی مهم و قابل مداکره ای است میتوانید با مشاوره طراحی و ساخت دکور بادکنک آرایی های خود را بر اساس بالاترین استاندارد های اجرای و اختصاصی خود اقدام کنید!

 

در این مقاله لیست 13 مورد از کارهایی که باید قبل از ساخت دکور بادکنک آرایی ، در طول پروژه و در زمان تحویل دکور بادکنک آرایی به مشتری بررسی  کنیم را برایتان آورده ایم.

 

با ما تا انتهای مقاله همراه باشید…

اشتباهات رایج در ساخت دکور بادکنک آرایی

قبل از ساخت دکور بادکنک آرایی ، این سوالات را از خودتان بپرسید :

حوزه فعالیت شما و کسب و کارتان چه مدل سیاستی را می ­طلبد؟
چه کاربرانی با چه جنسیت، سن و مشخصاتی از خدمات شما استفاده می ­کنند؟
 هدف شما از ساخت دکور بادکنک آرایی چیست؟ 

قبل از ساخت دکور بادکنک آرایی بهتر این سوالت را از خود بپرسید.

اگر شما هم تعداد خیلی زیادی دکور ناقص خریداری کرده اید یا بک گراند هایی بدون ابعاد و اندازه قابل غیر جابجایی با خودروی شخصی طراحی و پیاده سازی کرده اید . و در ساخت دکور بادکنک آرایی مشکل دارید

نگران نباشید و خجالت هم نکشید چون خیلی وقت ها به خاطر مشغله زیاد یا نداشتن اطلاعات ،پیش می آید که وضعیت دکور ها از دست شما خارج بشه و مثل یه شهر بازی با وسایل خراب و از کارافتاده بشه!

اما اینطور نباید باشه و میتونیم این وضعیت رو بهتر کنیم

مدیریت منابع در ساخت دکور بادکنک آرایی

 

 

 

دیزاینر ها و صاحبان کسب و کارهای تشریفاتی باید علاوه بر دانش هایی مانند ساخت دکور بادکنک آرایی و گل آرایی و برنامه کسب و کار (business plan)  ، نگهداری از وسایل و مدیریت منابع مالی و تجهیزاتی خود را هم جزو کارهایی قرار دهند که لازم است درباره آن اطلاعات داشته باشند.

برای اینکه راحت تر بتونید ساخت دکور بادکنک آرایی خودتون رو مدیریت کنید این موارد رو به ساده ترین شکل و بدون نیاز به مطالعه زیاد و عمق برای شما آورده ایم.

 

لیست ساخت دکور بادکنک آرایی skyballoon.ir

 

 

 

این چک لیست از انتخاب مدل  تا انتخاب ایتم های مختلف را برایتان در ساخت دکور بادکنک آرایی ساده کرده و کمک میکند تا دکور های زیبا و منحصر به فردی  را طراحی و پیاده سازی کنید.

دقت کنید که اصلا مهم نیست که جایگاه فعلی شما در ساخت دکور بادکنک آرایی چیست، با یادگیری این لیست و خواندن این مقاله میتوانید از تمامی نکات جدید، مهم و کلید سال 2023  مطلع شوید.

اگر دوست دارید این چک لیست ساخت دکور بادکنک آرایی رو همیشه همراهتون داشته باشید و ازش استفاده کنید میتونید عکس زیر رو دانلود یا توی گوشی موبایلتون به اسم چک ساخت دکور بادکنک آرایی ذخیره کنید.