معرفی چسب بادکنک :

با اینکه در سال‌‌‌های اخیر، علاقه مردم به بادکنک ارایی و گل ارایی افزایش پیدا کرده است، اما باید بگوییم که دیزاین های خیلی عالی به راحتی و اسانی نیست. شما باید مهارت‌‌‌های مختلفی داشته باشید تا به یک بادکنک ارا موفق تبدیل شوید. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهی اسان به شما معرفی کنیم تا بتوانید دیزاین های خاصی همچون بادکنک ارا ها داشته باشید .

استفاده از چسب بادکنک برای هرچه بهتر و زیباتر دیزاین کردن ریسه های بادکنک ارایی در جشن هایی همچون بادکنک ارایی های نامنظم تولد و بادکنک ارایی تعیین جنسیت و … استفاده میشود. 

چسب بادکنک چیست؟

از این چسب می‌توانید برای چسباندن بادکنک ها بهم دیگر،بادکنک های پیکسلی،بادکنک های ماری ، بادکنک های شفاف و بوبوبالون استفاده کنید. چسب دوطرفه بادکنک سرعت و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد و پس از اعمال بر روی سطوح مورد نظر تنها 1 ثانیه طول می‌کشد تا چسبیده شود.

چسب بادکنک چگونه است؟

باتوجه به رواج بادکنک آرایی و جایگاه آن در تمام مناسبت ها، یکی از وسایل مهم و کاربردی در آن چسب بادکنک آرایی است که می‌توان براحتی این کار را با ایده های جدید و خلاقانه انجام داد و ظاهری چشم نواز و جذاب برای مراسم ایجاد کرد.

چسب بادکنک در انواع متفاوت و به دو صورت مایع و جامد در فروشگاه های لوازم دیزاین تولد تهیه کنید.

موارد استفاده از چسب بادکنک:

بیشترین استفاده چسب بادکنک در انواع مدل های بادکنک ارایی است که میتواند نسبت به تعداد چسب در محل مقاومت آن را افزایش دهید.همچین میتوانید در موارد در تم تولد برای چسباندن عکسهای کوچک روی بگ ها از این چسب ادکنک استفاده کرد.چون حالت دو طرفه دارد و میتواند ابزار مناسبی برای چسباندن بادکنک یا کاغذ یا هر چیز سبک و کم وزنی از آن استفاده نمود.  

نحوه استفاده:

نحوه استفاده از این محصول به این صورت است که ابتدا یک رول را باز کنید و روی محل مورد نظر روی بادکنکها قرار دهید و سپس نوار رول را بردارید. چسب روی بادکنکها قرار خواهد گرفت و در این حالت طرف دیگر چسب آزاد می شود و میتوانید روی آن بادکنک های ساده یا بادکنک های فویلی یا …. بچسبایند.

نکات استفاده :

سعی کنید از چسب بادکنک بعد از کامل شدن ریسه بادکنک و بادکنک های اصلی استفاده کنید. و هیچ کوقعه برای کنار هم گذاشت بادکنک از آن استفاده نکنید چون به سرعت بخاطر نداشتن چسبندگی زیاد از هم باز میشوند.

قبل از اسپری شاین بادکنک از چسب بادکنک استفاده کنید، چون اسپری شاین با پخش کردن مایعی روغنی مانند بر روی بادکنک میتواند حالت براق به بادکنک ها القا کند و بعد از پخش شدن این روغن روی بادکنک چسب بادکنک توانایی چسبیده شدن دروی بادکنک را ندارد.

توجه داشته باشید که کمتر با پوست دست تماس پیدا کند، زیرا خاصیت چسبندگی را کاهش می دهد.

بسته بندی و تعداد چسب:

چسب بادکنک در بسته های  100 و 50 و 25 تایی بصورت عمده در بازار توزیع میشوند و بصورت تکی در بازار ارایه میشود.

بادکنک دوطرفه عددی اعلا 114041 0 e1697033211869
rtb enterprises 2 glue dots roll 200 glue dots roll for balloon arch birthday party decoration celebration pack of 2 units product images orvzaojo8dl p601723236 0 202305231450

مزایای استفاده از چسب دوطرفه:

اسیب نزدن به رنگ یا کاغذ دیواری یا هر سطحی که برای مشتری اهمیت بسیار بالایی دارد.

سریع چسبیده شدن دو بادکنک به هم دیگر

چند ایده بادکنک آرایی با استفاده از چسب بادکنک :

در این قسمت به ایده هایی که می توان با استفاده از چسب های بادکنک آرایی اجرا کرد خواهیم پرداخت.

پیش از گفتن ایده های استفاده از چسب بادکنک در دیزاین های بادکنک ارایی ، پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به یادگیری و کسب درآمد از این هنر هستید آموزش بادکنک آرایی رایگان سایت اسکای بالون را مشاهده کنید.

نصب بادکنک به دیوار با استفاده از چسب بادکنک

 

به راحتی می توانید بادکنک ها را با هر طرحی می توانید روی دیوار را با بادکنک ها پوشش دهید. این کار یک دیزاین و بک گراند زیبا، ساده و با دوام از بادکنک آرایی را به شما می دهد.

مورد بعدی از موارد استفاده از چسب های نواری بادکنک آرایی اتصال بادکنک ها به یکدیگر است. به نسبت سایز بادکنک ها از چسب بیشتری استفاده کنید.

استفاده از چسب بادکنک به جای بادکنک هلیومی

معلق بودن بادکنک هلیومی بسیار زیبا و جذاب است و هزینه ی بالاتری نسبت به دیگر روش ها دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از چسب ها کمک بگیرید و بادکنک ها را به سقف بچسبانید. این کار جایگزین بادکنک هلیومی است و با هزینه ی کمتر می توانید جلوه ی زیباتری به سقف ببخشید.

همچنین می توانید به بادکنک ها روبان های بلند متصل کرده و زیبایی آن را افزایش دهید.

ساخت استند با چسب بادکنک

با استفاده از چسب بادکنک استند‌های بادکنکی بسازید. طرح دلخواه خود را روی یک مقوا بکشید و برش دهید و بعد بادکنک ها را روی آن بچسبانید.

Balloon Garlands NZ The Party Room 2b99f550 75cb 493e be41 2fea9a0cc33d
چسب بادکنک

روش های کندن چسب دو طرفه از روی دیوار

بعد از اتمام مراسم و بدون ایجاد آسیب به دیوار به آرامی بادکنک ها را از روی دیوار بردارید. زیرا سریع و ضربتی کشیدن روی دیوار باقی می ماند. همچنین می توانید از کمی استون خالص کمک بگیرید. چسب در تماس با استون چسبندگی خود را از دست می دهد و به راحتی جدا می شود.

جمع بندی

از جمله مواردی که در هنگام تولد، جشن ها و مناسبات متفاوت جزو دغدغه محسوب می شود دیزاین و هر چه زیباتر برگزار کردن آن مراسم است. از جمله کارهایی که می توان برای زیباتر کردن فضای مراسم انجام داد و این روزها خیلی حرفه ای تر انجام می شود و مورد توجه و استقبال هم قرار گرفته بادکنک آرایی است. از جمله لوازم مورد نیاز برای این شغل چسب بادکنک است که در این مطلب به آن پرداختیم.

چنانچه درمورد هنر بادکنک آرایی و یا موضوعات مرتبط هر گونه سوالی داشتید از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان همراه باشیم.