سایزر بادکنک ارایی چیست؟

سایزر بادکنک وسیله ای است جهت هم سایز کردن چندین بادکنک، سایزر بادکنک در یک دست کردن اندازه تمام بادکنک ها کمک شایانی به مشا میکند و این قابلیت را به شما میدهد که با خیال راحت دکور جشن تولد خود را در ابعاد و اندازهای دلخواه اجرا کنید. 

معیار اندازه گیری سایزر بادکنک آرایی:

واحد اندازگیری بادکنک ها به اینچ است که اینچ یک واحد اندازه گیری انگلیسی است و زبان بین المللی بین همه افراد جهان است .اینچ واحد اندازه‌گیری طول بادکنک است که برابر با حدود۰/۰۸۳ فوت و حدود ۲٫۵۴ سانتیمتر و ۱/۳۶ یارد است. اینچ در لغت به‌معنای یک‌دوازدهم است. که برای فهمیدن انواع اندازه ای بادکنک میتوانید با تبدیل اینچ به سانت متوجه شوید هر یک اینچ چند سانتی متر است

برای تبدیل اینچ به سانتی متر اینجا کلیک کنید

سایز و تعداد شماره سایزر بادکنک آرایی

برای ساخت یک سایزر بادکنک ارایی شما نیاز به چندین اندازه دارید. این اندازه ا مربوط به سایز بادکنک ها می باشد. سایز بندی سایزر بادکنک از یک اینچ است تا 14 اینچ . اما پرکاربرد ترین آنها 4/5، 5،7/5 و 9 اینچ است

نحوه ساخت یک سایزر بادکنک آرایی

شما برای ساخت یک سایزر حرفه ای احتیاج به یک ورق چوب 3 یا 6 میل دارید که با مراجعه به یک فروشگاه برش لیزر میتوانید طبق نقشه سایزر حرفه ای که تیم اسکای بالون در اختیارتان گذاشته است . سفارش دهید و از آن در بادکنک ارایی ها استفاده کنید

سایزر بادکنک آرایی

هدف از ساخت سایزر بادکنک چیست؟

 

ساخت سایزر بادکنک به شما کمک می کند تا بادکنک هایی را باد کنید که همه یک شکل و یکنواخت باشندکه دردسر انتخاب و جایگذاری برای گرفتن نمای بیرونی را از بادکنک های خود نداشته باشید و تم تولدی زیبا و منحصر به فرد بتوانید دیزاین کنید. این کار باعث میشود از دغده و استرس زمانی اجرا خود به دور باشید و بتوانید فکرتان را متمرکز کنید برای سریع تر به سرانجام رساندن دکور بادکنک ارایی خود.

به طور کلی می توان اهداف سایزر بادکنک را در قالب موارد زیر خلاصه کرد:

 

بهبود قابلیت اجرای بادکنک ارایی

افزایش دقت و ظرافت دتزیینات جشن تولد

کاهش هزینه های پرت

ساده تر شدن اجرای کار توسط نفرات همراه

جلوگیری از عدم تمرکز و استرس

ایجاد دکوری زیبا و بدون نقص

کاهش اشتباه و از بین تایم اجرای بادکنک ارایی

انواع سایزر بادکنک ارایی

به طور کلی سایزر بادکنک ها را میتوان به دو دسته کلی تقسیم می کنند:

 

سایزر های مینیمال (minimal)

سایزر های استاندارد  (Standard)

سایزر های حرفه ای (lively)

سایزر های مینیمال (minimal)

شکل ظاهری این نوع سایزر ها معمولا مثلثی است و در سایزر های مینمال شما اکثر سایز های که میبینید،سایزر های پر کاربرد و محدود هست که صرفا برای اشغال کمترین فضا و استفاده بیشترین از سایز بادکنک ها بوده است.

سایزر های استاندارد (Standard)

سایزر های استاندارد مجموعه سایز هایی را دارند که معمولا برای استفاده دوجانبه هم در اجرای ریسه های متراژِی استفاده میشوند هم در ساخت استند های بوکت جشن تولد و نسبت به سایزر های مینیمال و کوچک کاربردی تر هستند و در بازار برای کسایی که میخواهند فعالیت معمولی داشته باشند خیلی مورد استفاده قرار میگرند که برای تهیه آنها هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری در انواع فروشگاههای عمده بادکنک فروشی موجود هستند.

که برای خرید این سایزر ها باید به جنس ساخته شده و جنس روکش آنها توجه شایانی کرد.

سایزر های حرفه ای (lively)

این نوع سایزر های از جامع ترین و کاربردی ترین سایزرهایی هستند که در ساخت دکور های حرفه ای بادکنک ارایی استفاده میشوند و شما با داشتن این مدل سایزر از ساخت هر گونه دکور بادکنک ارایی ایتم تولد بینیاز خواهید شد. این مدل سایزر ها در بزرگترین پروژه های ساخت دکور ها بادکنک ارایی مورد استفاده قرار میگیرند و از ایعاد و اندازه استانداری برخوردار هستند.که از اندازه 1 اینچ تا 14 اینچ در این محصول موجود است.

مزایای سایزر حرفه ای بادکنک ارایی:

کاهش خطای سایز بادکنک ها

افزایش دسترسی به اندازه های متفاوت دکور های بادکنک ارایی

استفاده هم زمان دو نفر از سایزر

 

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل هدف از ساخت و استفاده از سایزر را به شما توضیح دهیم،جهت ساخت دکور های بادکنک آرایی و استفاده از دکور های حرفه ا به شما پیشنهاد میکنیم از چک لیست ساخت دکور های بادکنک آرایی دیدن کنید.

اگر سوال یا نظری در رابطه با چگونگی ساخت سایزر بادکنک ارایی داشتید میتوانید زی همین پست نظر خود را برای ما ارسال کنید تا سریعا به شما پاسخ دهیم.