درآمد بادکنک آرایی چگونه است؟

با توجه به رشد روزافزون صنعت بادکنک آرایی و افزایش نیاز به تولید بادکنک های متنوع و جذاب، می توان گفت که آینده بازار و درآمد بادکنک آرایی از اعداد و ارقام بالایی برخوردار است. 

این صنعت از طریق توسعه فناوری و نوآوری های جدید، بهبود روش های تولید و ارائه محصولات با کیفیت و جذاب تر، همچنان در حال رشد است. از طرفی، بازار هدف بادکنک آرایی گسترده تر شده است.و درآمد بادکنک آرایی روز به روز بیشتر و بیشتر میشود.

 علاوه بر استفاده های سنتی مانند تزیین مجالس و جشن ها، درآمد بادکنک آرایی به طور گسترده تری در تبلیغات، رویدادهای شرکتی، فروشگاه ها و سایر فضاهای تجاری در حال توسعه است. 

 

این باعث می شود تقاضا برای بادکنک های خلاقانه و منحصر به فرد بیشتر شود. همچنین، بادکنک آرایی به عنوان یک هنر و سرگرمی نیز مورد توجه قرار گرفته است. 

20190628 215010 0000

درآمد بادکنک آرایی ماهیانه چقدر است ؟

درآمد بادکنک آرایی ماهانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، 

از جمله تعداد فروش بادکنک ها، قیمت هر بادکنک، هزینه های حمل و نقل و توزیع، هزینه های تبلیغات و بازاریابی برای پیج و شبکه های اجتماعی و سایت و…. محاسبه میشود.

همچنین سایر هزینه های مرتبط م میزان تقاضا و رقابت در بازار نیز تأثیرگذار است.

 برای دانستن درآمد دقیق بادکنک آرایی ماهانه، نیاز به تحلیل دقیقتر از عوامل مذکور است.

درآمد بادکنک آرایی بسته به چه عواملی است؟

درآمد بادکنک آرایی تزیینات بادکنک در جشن تولد به موارد زیر بستگی دارد:

1. تعداد بادکنک‌ها

2. تعداد آیتم های دکور درخواستی 

3. نوع بادکنک‌ها

4. تزیینات اضافی

با توجه به این موارد، درآمد بادکنک آرایی در جشن تولد می‌تواند متفاوت باشد. برای دقیق‌تر بودن، بهتر است با اجراکنند های تم تولد شهر یا استان خود تماس بگیرید و قیمت‌ها را بپرسید.

بادکنک آرایی چه و لوازمی نیاز دارد؟

برای کسب درآمد بادکنک آرایی بالا ، شما به چندین لوازم و امکانات مختلف نیاز دارید. در زیر لیستی از لوازم مورد نیاز برای بادکنک آرایی آمده است:

1. بادکنک‌

2. نخ و کش

3. پایه‌ و بک گراند 

4. لوازم تزئینی

5. ابزارهای کمکی

استفاده از این لوازم به شما امکان می‌دهد تا دکوراسیون‌های متنوعی با بادکنک‌ها ایجاد کنید و آنها را به تزئینات مختلفی تبدیل کنید.

یادگیری دوره آموزشی و کسب درآمد بادکنک آرایی

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در درآمد بادکنک آرایی، مهارت است. مطمئن باشید اگر به صورت حرفه ای کار کنید، درآمدی خواهید داشت که حتی تصور آن را در خواب هم نمی کردید ولی اگر نتوانید حرفه ای کار کنید و فقط برای دیزاین های معمولی جشن تولد یا افتتاحیه آمده باشید درآمد بادکنک آرایی ، ظرف چند ماه باید به سراغ کار دیگری بروید. احتمالا از خود می پرسید که چگونه باید به صورت حرفه ای کار کنم تا درآمد حرفه ای داشته باشم؟

خوب بهترین پیشنهادی که من می توانم به شما بدم این است که چگونه درآمد بادکنک آرایی بالایی داشته باشم 

برای کسب درآمد بادکنک آرایی بالا باید به سراغ دوره های حرفه ای آموزشی بادکنک آرایی بروید.

قبلا راجب دوره های آموزشی  توضیح کامل داده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه آموزش بروید

 

 

رشته پر درآمد بادکنک آرایی

شاید برای شما هم سوال شده باشد که بهترین رشته بادکنک آرایی برای درآمد زایی چه افتتاحیه و چه جشن تولد کدام است و چرا؟ با این که هر رشته ی بادکنک ارایی در صورت فعالیت حرفه ای می تواند درآمد عالی داشته باشد، اما بعضی از رشته ها درآمد بهتری دارند که از مهم ترین آن‌ها می توان به تشریفات جشن های لوکس، دکورهای سفارشی ، بوکت های غول پیکر، بادکنک هلیومی با نوشته اختصاصی اشاره نمود.

 

 

نظرات درباره درآمد بادکنک آرایی جشن

هر شغلی هم نظرات منفی دارد و هم مثبت، حالا شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید به سراغ هدف تان حرکت کنید یا فقط یک گوشه منتظر معجزه باشید. مطمئن باشید هیچ زمان همه از یک شغل راضی و همه هم ناراضی نیستند. کسب درآمد از شغل بادکنک آرایی نیاز به مهارت دارد نه فقط یادگیری ریسه های ساده و خطی ، پس به جای به دنبال مقصر گشتن، به سمت کسب مهارت حرکت کن تا درآمد واقعی شغل بادکنک آرایی دنیای تحول را ببنی.

درآمد بادکنک آرایی در کشور های مختلف

شغل بادکنک ارایی در کشور های مختلف مثل ایتالیا، روسیه و … از حال خوبی برخوردار بوده به طور میانگین هر بادکنک ارا در امریکا می تواند بین 23 تا 23.500 هزار دلار درآمد داشته باشد. این آمار در کشور روسیه به 31 الی 32 هزار دلار و در اایتالیا به 21 تا 31 هزار دلار می رسد. البته این آمار برای افراد حرفه ای خیلی بیشتر می باشد به طوری که مثلا در کشور ایتالیا یک بادکنک ارایی حرفه ای می تواند بین 45 تا 46 هزار دلار در ماه درآمد داشته باشد. دقت داشته باشید که این آمار در سال 2013 منتشر شده