چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد

 

چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد برای نوشتن یک طرح و برنامه خوب آماده‌شده‌ است. نوشتن برنامه از پیش تعیین شده آن‌قدر هم که فکر می‌کنید سخت نیست و از آن مهم‌تر یک برنامه‌ی مناسب با رعایت وقت شناسی، شانس موفقیت را افزایش می‌دهد. درواقع، اغلب جشن هایی که شرکت کرده اید، اعم از جشن های بزرگ و کوچک یا قدیمی و جدید، حداقل برای یک بار هم که شده اشتباهی در امور کارهای پیش رو داشته اند که برای برطرف کردن آنها فشار عصبی و استرسی بسیاری کشیده اند، به امید آنکه نقصی نمایان نشود.درصورتیکه با داشتن چک لیست اصولی دیگر شما متحمل آنهمه فشار عصبی و استرس نخواهید شد.

هزینه‌های جشن را به‌طور کامل محاسبه کنید:

هزینه های ریز و کوچک که هیچگاه محاسبه نمیشوند به خودی خود عدد قابل توجهی ختم میشوند ودرصورتیکه این مخارج را حساب نکنید عاقبت قایق‌یی شبیه میشود که سوراخ های بسیاری دارند. هر خریدی ممکن است زمانی ارزشمند باشد؛ اما بسیاری از این خریدها به نتیجه‌ی مثبتی نمی‌رسند و در آخر، منافذی می‌شوند در کف قایق شما و وقتی این سوراخ ها زیاد بشوند، آب به درون قایق شما نفوذ می‌کند.

از فکرهای دقیقه 90 اجتناب کنید:

اجرای کارهای دقیقه 90 و شتاب‌زده و بدون در گرفتن زمان و تعداد میهمانان، به کاری آشفته و خارج از کنترل می‌انجامد. هر کار موفق، محتاج برنامه ای جامع و از پیش‌تعیین‌شده است، زیرا زمان شما آن‌قدر زیاد نیست که آن‌ها را برای تمام کار ها به صورت فشرده در یک روز بدون برنامه به هدر دهید. برای گرفتن جشنی عالی و شاد خود همواره می‌توانید با مراجعه به این چک لیست برنامه ریزی اقدامات خود را برنامه و زمانبدی کنید:

 

ما برای سهولت شما در نوشتن برنامه ریزی قبل جشن چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد را طراحی نموده‌ایم، پیشنهاد من این‌است که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله 9 ایده خوب برای برگزاری جشن تولد خاص را در قسمت مقالات مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد​

مطالب چک لیست برنامه ریزی و اقدامات جشن تولد

 

 با نگاهی به اجزای این لیست،فعالیت های اساسی جشن خود را چک کنید.

رزرو باغ یا محل جشن تولد:

 

طبیعتا این موضوع را به خوبی می دانید، که فضای داخلی محیط باغ مهمترین نقش را در زیباتر شدن و جذاب شدن دکور جشن تولد را دارد. بنابراین پیدا کردن یک محیط زیبا و به روز باقیمت مناسب یکی از بزرکترین چالش های برگزاری جشن تولد شماست، از همین رو به شما پیشنهاد میکنیم حتما از یک یا دو ماه قبل وقت برای یافتن محلی عالی و به روز بگذارید تا جشنی زیبا و عالی داشته باشید 

سفارش دکور جش تولد:

 

استفاده از جدیدترین مدلهای دکور جشن تولد ، بهترین  روش  برای جذب مشتریان می باشد. برای اینکه فضای تالار خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین و طراحی کنید می توانید از میز و صندلی های دو نفره استفاده کنید البته به شرطی که فضای تالار شما گنجایش چیدمان اینچنینی را برای تعداد میهمانان مراسم مورد نظر داشته باشد

وسایل تم تولد:

وسایل تم تولد  یکی از مهم ترین اقدامات اولیه در جشن تولد می باشد.جهت بررسی نیازمندی‌ها در خرید وسایل تم تولد می بایست در ابتدا به جمع بندی تعداد نفرات آن جشن تولد بپردازیم. همچنین پیش از خرید وسایل تم تولد می بایست در مورد میهمانان جشن نیاز آنها، از اولویتهایشان و خوراکی بررسی های لازم را به عمل آورد.در این مقاله چک لیست نیازمندی‌ها درخرید وسایل تم تولد گرد آوری شده است.