معرفی گاز هلیوم اصل

برای آنکه گاز هلیوم اصل را تشخیص دهید احتیاج به یادگیری چند ترفند برای تشخیص گاز هلیوم اصل از فیک  دارید حتما  شما میدانید که برای آنکه یک بادکنک بتواند روی هوا شناور بشود باید داخل آن را با گاز هلیوم اصل پر کرد.اما هر گاز هلیومی  گاز هلیوم اصل و سبکی برای پرکردن بادکنک نیست .

در خیلی از کلیپ هادیده ایم که با زدن برف شادی و یا روشن کردن یک فشفه به بادکنک پر شده با گاز هلیوم غیره در لحظه آتشی بلند میشود که ممکن است مو و بدن فرد متولد را بسوزاند ما در سایت اسکای بالون میخواهیم چندین عامل شناخت گاز هلیوم اصل از فیک را به شما معرفی کنیم .

راه تشخیص گاز هلیوم اصل

 

اولین راه درخواست تست گاز هلیوم اصل از فروشنده است . شما میتوانید از فروشنده درخواست کنید که با روشن کردن یک کبریت جلو دهانه کپسول گاز هلیوم اصل خود به شما این اطمینان را بدهد که این گاز هلیوم اصل است و نگرانی شما را ازبین ببرد ولی در صورت انجام ندادن این کار حتما مشکلی در گاز هلیوم فروشنده است.

 

دومین راه خوردن گاز هلیوم اصل است . گاز هلیوم اصل به علت سبک تر بودن از هوا تنها اتفاقی که برای شما رقم میزند اثر گذاری بر روی تارهای صوتی شماست وگرنه هیچگونه خطری برای تنفس شما ندارد.

اگرچه گاز هلیوم اصل جزو گازهای نجیب و غیر سمی است که به واکنش های شیمیای در بدن انسان تمایلی نشان نمی دهد(به طور معمول گاز هلیوم اصل خطری در فضای عادی نخواهند داشت)

 

گاز هلیوم اصل

عوامل آسیب زننده به گاز هلیوم اصل

برخی قواعد به طور ثابت برای همه بادکنک ها پابرجاست و در صورت رعایت آنها آرامش خاطر بیشتری برای ماندگاری بادکنک های و سلامت دکور جشنتان خواهید داشت.

اولین قانون این است که بادکنک های لاتکس نسبت به نور خورشید و گرما حساس هستند و در صورتی که در محیط عمومی از آنها استفاده میکنید بهتر است در سایه قرار گیرند و یا روی عمر زیادی برای آنها حساب باز نکنید.
دوم اینکه تمامی بادکنک ها ظرفیت پر شدن بیشتری نسبت به فرم استاندارد خودشان دارند که برای اطمینان بیشتر از نترکیدن آنهاست. به همین خاطر همیشه پیشنهاد میشود بادکنک ها را تا زمانی که فرم طبیعی دارند باد کنید که این میزان تقریبا 80 درصد ظرفیت بادکنک هاست. در صورت گذر از این مقدار، میزان احتمال ترکیدن بادکنک بر اثر گرما یا اصطکاک چند برابر خواهد شد.

چسب های فلوت همراه گاز هلیوم اصلی

آخرین مورد نیز در مورد بادکنک هلیومی است. بادکنک های لاتکس به طور طبیعی و وابسته به چسبی که برای آنها استفاده شده است بین 8 تا 48 ساعت عمر مفید خواهند داشت که ما همیشه حداقل آنرا در نظر میگیریم. پس اگر جشن شما در روزهای آتی است بهتر است باد کردن بادکنک ها را به ساعات آخر موکول کنید که در طول جشن حداکثر ظرفیت ممکن را برای شناور شدن در هوا داشته باشند.

دیدن نمونه بادکنک های هلیومی

جهت ثبت سفارش بادکنک های هلیومی در اصفهان میتوانید از طریق لینک زیر نمونه های به روز و جدید شهریور سال 1402 را ببینید و از بین رنگبندی آنها بهترن رنگ خودر ا انتخاب کنید. مطمینیم طرح مدل خود را سریعا پیدا خواهید کرد.

 

سخنان پایانی در خرید گاز هلیوم اصل


بادکنک یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین اختراعات بشر در قرن های اخیر است و انتخاب هوشمندانه ی آن می تواند جشنی به یاد ماندنی را برای شما و مهمانانتان رقم بزند. البته برخی بادکنک آرایی ها به صورت آماده قابل فروش هستند که می توانید آنها را از تیم حرفه ای محیط آرایی سورتایم درخواست کنید تا یک تجربه کم نظیر و خاطراتی خوش از جشنتان برای شما بسازند

قیمت عمده کپسول هلیوم اصل

قیمت یک کپسول گاز هلیوم در شهریور 1402 حدود 35 میلیون تومان است که شما برای خرید آن در صورتیکه کپسول فلزی را هم نداشته باشید باید حداد 8 میلیون دیگر به این قیمت ضافه کنید